Online Marketing Blog

Hjem » Blog

Affiliate arbitrage mulighed med PPC

Affiliate arbitrage mulighed med PPC

Affiliate arbitrage mulighed med PPC Teorien om arbitrage er et ønskescenarie for de fleste forretningsmennesker, og dette gælder da specielt også for de der beskæftiger sig med affiliate marketing. Hvad hvis det rent faktisk var muligt,...

Fordele og ulemper ved SEO

Fordele og ulemper ved SEO

Fordele og ulemper ved SEO SEO, eller søgemaskineoptimering om man vil, er et af de mest omtalte metoder til digital markedsføring i øjeblikket, og det som de fleste snakker om når de skal snakke om at drive forretning online. Dette har...

Fordele og ulemper ved AdWords

Fordele og ulemper ved AdWords

Fordele og ulemper ved AdWords Nu er jeg efterhånden blevet stillet spørgsmålet om hvilke fordele og ulemper der er ved Google AdWords flere gange - og det er derfor blevet tid til at svare på det i form af dette blogindlæg. For selv om...

Tag ejerskab på din AdWords konto!

Tag ejerskab på din AdWords konto!

Tag ejerskab på din AdWords konto! Jeg føler mig simpelthen nødsaget til at skrive dette blogindlæg, som et opråb til alle de virksomheder som køber AdWords ydelser, uden selv at eje kontoen, eller have adgang til den. Det er efter min...

De 4 grunde til at blive iværksætter

De 4 grunde til at blive iværksætter

De 4 grunde til at blive iværksætter Selvom jeg er født og opvokset blandt mange iværksættere, så møder jeg stadig mange som spørger mig om hvorfor jeg dog i alverden vil være iværksætter. Som de ser det, er det ikke til andet end...

Hvordan du linker AdWords og Analytics sammen

Hvordan du linker AdWords og Analytics sammen

Hvordan du linker AdWords og Analytics sammen De fleste jeg møder, som for nyligt er begyndt at bruge AdWords, tænker slet ikke på koblingen mellem Google Analytics og AdWords. Nogle tror automatisk at de får alt data ind fra AdWords til deres...

Byde på konkurrenternes brand med Google AdWords

Byde på konkurrenternes brand med Google AdWords

Byde på konkurrenternes brand med Google AdWords Jeg har efterhånden fået spørgsmålet utallige gange om hvorvidt det er lovligt eller ej at byde på konkurrenternes brand med Google AdWords markedsføring. Og det er der en god grund til, for det er ikke nemt at få...

Split test AdWords annoncer – og gør det rigtigt

Split test AdWords annoncer – og gør det rigtigt

Split test AdWords annoncer - og gør det rigtigt Mange taler om splittests, men meget få udøver det rent faktisk. Og det er synd, for hvis man kontinuerligt laver splittest af AdWords annoncer kan man virkelig øge sin performance over tid. Et andet problem...

Google AdWords for små & mindre virksomheder

Google AdWords for små & mindre virksomheder

Google AdWords for små & mindre virksomheder Hvis du står i en situation som ejer af eller ansat i en mindre virksomhed, og overvejer om hvorvidt du skal begynde at benytte Google AdWords marketing til at finde flere kunder, så er du bestemt ikke alene. Google har...

10 råd til hurtig AdWords optimering

10 råd til hurtig AdWords optimering

10 råd til hurtig AdWords optimering Det første jeg gør når jeg kigger på en Google AdWords konto for første gang, er at gennemgå det jeg vil kalde “Quick Wins” eller “Quick Fixes”, eller på dansk udtrykt som de lavthængende frugter. Der er ofte en masse...

Fordele og ulemper ved Bid Management software

Fordele og ulemper ved Bid Management software

Fordele og ulemper ved Bid Management software Når man op i en vis størrelse af AdWords konto kan det hurtigt virke helt uoverskueligt at skulle foretage budjusteringer. Og eftersom økonomien for denne form for online marketing er eksploderet en hel del de...

5/55 ratings