AdWords bog - Hvilken af Google AdWords bøgerne skal du investere i?

Som du nok er klar over, findes der et udvalg af AdWords bøger for enhver smag. Jeg har blandt andet selv skrevet min egen – en kombination af alle mine bedste råd samt tips & tricks fra mine flere års erfaringer med Google AdWords. Du får 125 sider fyldt med værdifuld information du kan tage action på med det samme – det eneste det kræver er, at du tilmelder dig mit nyhedsbrev:

 


 

Du står muligvis og skal til at vælge hvilken en af de mange andre Google AdWords bøger der er på markedet som du skal købe, og hvilken der giver dig den bedste “value for money”. Jeg prøver her at give dig mit besyv på de muligheder du har, så du nemmere kan vælge. Er du i stedet mere interesseret i at finde et kursus du kan deltage i, kan du se min liste og AdWords kurser her.

AD-lex

Af Thomas Rosenstand

Den anden bog jeg vil nævne har Thomas Rosenstand skrevet. Har du hørt hans navn før er der stor sandsynlighed for at det har været i forbindelse med hans viden om SEO, og deraf højst sandsynligt hans SEO bog kaldet SEO-lex. Du kan se AD-lex som en bog i samme familie, og er en “grundbog” der gennemgår mange af de vigtigste begreber om emnet. Den har efterhånden også nogle år på bagen, men som med Andreas’ bog kan du her også finde masser af råd der stadig er nyttige, selv om tingene ændrer sig hurtigt i Googles verden.

Pris: 295 DKK
Antal sider: 80
Udgivelsesår: 2011

AdWords for webshops

Af Jacob Kildebogaard

Den tredje bog er skrevet af Jacob Kildebogaard, som er kendt for sin viden inden for både Google Analytics og Google AdWords. Han har skrevet denne bog som en håndbog til hvordan man laver AdWords som en webshops – og den er den nyeste på denne liste, og derfor også den som må være opdateret med de seneste tiltag fra Googles side.

Pris: 795 DKK
Antal sider: 256
Udgivelsesår: 2015

Godt i gang med Google AdWords

Af Thomas Jaskov

Endnu en bog med udelukkende fokus på Google AdWords er denne af Thomas Jaskov, som giver en fuld gennemgang af mange de funktioner der er muligt med markedsføring på Google. Thomas er kendt som værende konsulent inden for online markedsføring, herunder specielt med AdWords, og var en af de første til at udgive noget om emnet på dansk.

Pris: 129 DKK
Antal sider: 104
Udgivelsesår: 2014

Online markedsføring – Den store grundbog

Af Jakob Hebsgaard, Anders Hingeberg og Camilla Kjærsgaard Pedersen

En anden bog som også får berørt mange emner inden for markedsføring i den digitale verden er denne grundbog, som også gennemgår AdWords som en del af sine kapitler. Her får du et langt mere overordnet billede af online markedsføring, som med bogen jeg har nævnt ovenfor – og derfor ikke et ligeså grundigt indblik i de mange muligheder som nogle af de første bøger jeg nævner.

Pris: 395 DKK
Antal sider: 338
Udgivelsesår: 2015

Google Adsense og AdWords hæftet

Af Kristian Langborg-Hansen

Skal du have den helt korte version kan du tage fat i dette hæfte, som berører begge sider af Google AdWords – fra annoncørens synspunkt, men også fra hjemmesideejerens som kan få Display annoncer vist på sit website, og tjene penge hver gang der klikkes på disse reklamer.

Pris: 79 DKK
Antal sider: 94
Udgivelsesår: 2008


Er der en bog jeg har glemt som bør nævnes på denne liste? Eller har du læst en af bøgerne og vil give din mening til kende om den, og om den var pengene værd (hvis den altså kostede penge) – så brug endelig kommentarfelterne herunder!
1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner - 5 stemme(r), gennemsnit: 4,20 ud af 5


Loading...
Kunne du lide hvad du læste, så del det endelig med andre 🙂
Share on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Shares 0