Google annoncering - Få dine egne annoncer på Google

Hvis du vil skabe profit online med din virksomhed, er du nødt til at annoncere på Google. Med Google annoncering har du muligheden for at øge mængden af relevant trafik til dit website hurtigt, og kun betale for hver besøgende du modtager. Det er én af de mange fordele ved online annoncering som denne, sammenlignet med traditionel annoncering i aviser og på TV, hvor man betaler uanset hvor mange kunder man får ind i butikken.

Men hvad er Google annoncering og hvordan fungerer det?

Mange stiller spørgsmålet hvad Google AdWords er, fordi det er en af de nyere metoder til at markedsføre virksomheder og produkter. Men de fleste har nok langt mærke til annoncerne der vises blandt søgeresultaterne, når man bruger Googles søgemaskine. Her kan der være annoncer både i toppen, i højre side, samt i bunden af siden. For disse betaler man pr. klik, altså for hver eneste besøgende man får ind på sit website.

Men annoncer på Google kan være andet end dem i søgemaskinen. Der findes også den mulighed der hedder Display annoncer, som man kan få vist på websites der er med i Googles netværk. Det kan være små websites med ejere der gerne vil tjene penge på bannere på deres website, og store websites som Google hvor man kan have annoncer i og ved siden af videoerne.

Prisen for de klik man køber bestemmes ikke blot ud fra én, men to auktioner. Den første er en traditionel version, som handler om hvor meget man er villig til maksimalt at betale pr. klik. Den anden handler om relevans, da Google gerne vil sikre sig annoncer af høj kvalitet, giver de annoncører med relevant indhold en fordel over andre.

Hvorfor er det så vigtigt at annoncere på Google?

Størstedelen af den danske befolkning bruger denne søgemaskine dagligt, og det er en skam hvis ikke du og din virksomhed bliver eksponeret overfor denne målgruppe af potentielle købere. Dine konkurrenter er måske allerede igang med at købe visninger når kunderne søger efter produkterne, og hvis ikke du selv er til stede, går du glip af en mulig forøget omsætning. Og det kan godt være du allerede har en hjemmeside til din virksomhed – men hvis ingen kan finde den, og ingen ved den eksisterer, så er den ikke meget værd.

Dine kommende kunder bruger allerede Google, og dine konkurrenter har muligvis allerede opdaget de mange muligheder med dette fantastiske medie. Hvis ikke du selv kommer igang, kan du miste meget af dine markedsandele, og mulig omsætning, hver eneste dag.

Hvordan kommer man i gang med Google annoncering?

Det kræver ikke ret meget mere end en halv times tid, samt et kreditkort at komme i gang med annoncering på Google. Men vil man gerne gøre det ordentligt kræver det specialistviden, og her kan man have brug for Google AdWords ekspert. Jeg har hjulpet virksomheder i årevis med at få mest ud af deres annoncering på Google og sikre dem maksimal profit for deres marketingbudget. Du er meget velkommen til at kontakte mig via kontaktsiden som du finder i menuen i toppen.

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner - 1 stemme(r), gennemsnit: 5,00 ud af 5


Loading...
Kunne du lide hvad du læste, så del det endelig med andre 🙂
Share on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Shares 0