AdWords kursus – Danske AdWords kurser for begyndere & øvede

Hjem » Google AdWords kurser

Vil du gerne lære mere om hvordan du kan få mere ud af en af de mest profitable digitale marketing kanaler, og leder du efter deciderede Google AdWords kurser – så er du kommet til det helt rigtige sted.

Jeg har samlet en liste til dig med information om hver enkelt dansk Google AdWords kursus der findes, plus alt den nødvendige information du skal bruge for at træffe din beslutning. Herefter vil jeg lige give dig et par tips til hvordan du vælger det helt rigtige kursus i første omgang.

kursus-i-google-adwords

Google AdWords kursus for begyndere

Trin-for-trin guide til at opsætte din første kampagne

Jeg har hos GoLearn lavet kurset for nybegyndere der skal i gang med AdWords for første gang. Jeg tager dig i hånden og gennemgår skridt-for-skridt hvordan du opsætter den mest optimale Google AdWords kampagne, så du kan få mest for dine penge til annoncering. Vi kommer igennem:

  • Oprettelsen af din AdWords konto
  • Opsætning af kampagner og indstillinger
  • Struktur og opdeling af annoncegrupper
  • Valg af de rigtige søgeord
  • Tilføjelse af negative søgeord for at mindske spild
  • Hvordan du skriver effektive annoncer der virker
  • Opbygning af Google kampagner med fokus på at få lave klikpriser ved at øge Quality Score

Pris: Du får adgang til alle kurserne på GoLearns platform i én måned for KUN 299 kr. + moms

GOOGLE ADWORDS KURSUS FOR ØVEDE

Lær alle de avancerede teknikker

Andrew Lolk har lavet et af de avancerede kurser på GoLearn omkring AdWords. Her tager han et dybere kig på mulighederne du har for at få endnu mere ud af din annoncering på Google. Kurset her er altså for dig som allerede har aktive AdWords kampagner, og som gerne vil have tips & tricks til hvordan du kan maksimere effekten af dit marketingbudget. Han kommer blandt andet igennem:

  • Flere af de nyeste features
  • Hvordan du udnytter flere af Google funktioner ift. kampagneopbygning
  • Trin-for-trin optimering af dine kampagner
  • Idéer til hvordan du kan få dit budskab ud til flere i din målgruppe
  • Strategiske overvejelser og anbefalinger
  • Internationale eksempler og vidensdeling

Pris: Kun 299 kr. + moms for adgang til alle kurserne på GoLearns platform i én måned

AVANCERET ADWORDS FOR WEBSHOPS

Sådan opsætter du den perfekte Google Shopping kampagne

I det her kursus fortæller Andrew dig hvordan du kan få mest ud af AdWords hvis du er en webshop. Her kommer han ind på de avancerede teknikker, blandt andet med en masse indhold om Google Shopping, arbejdet med feeds etc. Så hvis du er en webshop, og allerede har gang i din egen annoncering på Google, men gerne vil have din AdWords konto skaleret – så er det her et kursus du kan tage et kig på. Han kommer blandt andet igennem:

  • Avanceret opsætning af Google Shopping
  • Optimering af produkt feeds
  • Tips til budgivning så du undgår at tabe penge
  • Avanceret indstillinger af kampagner – herunder også for Shopping

Pris: Kun 299 kr. + moms for 1 måneds adgang til ALLE kurser på GoLearn platformen

HVAD BØR ET GOOGLE ADWORDS KURSUS KOSTE?

Det er vel altid et spørgsmål om omkostningen sammenlignet med udbyttet – og det er jo ekstremt svært at vurdere på forhånd. Et gratis AdWords kursus behøver ikke nødvendigvis at være mindre lærerigt kontra et til 5.000 kr. eller 15.000 kr. ex moms for den sags skyld. Men sandsynligheden er der selvfølgelig.

En af de store fordele med GoLearn er, at du kan købe dig adgang til deres platform for helt ned til 299 kr. + moms for én måned – uden binding. Det vil sige at du kan få adgang til massevis af timers videomateriale om alle former for online marketing, nemlig ikke kun AdWords. De har også kurser som Facebook annoncering, SEO, konverteringsoptimering og meget mere. Du kan se hele udvalget af kurserne her, og et overblik over deres priser her.

Mit bedste råd er, at du prøver at høre dig i dit netværk, eller opsøger erfaringer fra tidligere deltagere af et kursus ift. værdien af kurset, og overveje mulighederne derefter.

Alternativt kan det være at du har mulighed for at få en eller anden form for tilfredshedsgaranti, som gør det muligt at få pengene tilbage, hvis nu du ender med at synes det ikke var pengene værd.

Det kan også være du har mulighed for at starte ud med et gratis kursus, og vurdere om det gav stor eller nok værdi. Er det ikke tilfældet kan du altid prøve et af de som koster penge.

HVILKE FORSKELLE ER DER PÅ GOOGLE ADWORDS KURSER?

Der kan være mange forskelle, men de mest interessante for de fleste er ift. kursets varighed – hvor mange dage/timer det drejer sig om, indholdet og modulerne der gennemgås, og ikke mindst hvem det er som skal lære deltagerne op. Specielt sidstnævnte kan have ekstrem stor betydning.

Ét er ift. selve AdWords kundskaberne, og at disse skal være på et meget højt niveau for at kunne være underviser. Men endnu vigtigere er, at underviseren skal have kundskaben at kunne formidle et speciale-emne som Google AdWords nu engang er, på et sprog som er muligt at forstå for mennesker med mindre eller helt uden erfaring. Både under selve undervisningen, men også ved selve sammensætning af kurset.

Illustration, præsentation og konstruktion af AdWords kurser betyder meget ift. hvor nemt det er forstå og huske indholdet. Og det er ikke en nem opgave kan jeg sige ud fra egen erfaring med at lave træningsmateriale til ansatte, videokurser, guides etc.

Jeg har selv trænet flere helt fra bunden, samt lavet et gennemgående videokursus om AdWords. Og det er en helt speciel egenskab at kunne lære fra sig, samt forklare disse til tider meget komplicerede områder ift. budgivning, kampagneindstillinger, splittesting etc. Det kommer selvfølgelig også meget an på hvor meget i dybden man går med emnet – men uanset hvad er det ikke alle som besidder egenskaben “at kunne lære fra sig”.

HVILKE ALTERNATIVER ER DER?

Der findes masser af alternativer til videokurserne på GoLearn hvis du foretrækker at skulle bruge tid på transport, komme til et bestemt tidspunkt, og tage en hel dag ud af kalenderen på uhensigtsmæssige tidspunkter 🙂

Du kan tage et kig på listen herunder over kurser som måske passer bedre til dit behov:

ADWORDS 1 OPSTART

Ivækst.dk

  • Bliv guidet gennem opstart af din første kampagne
  • Arbejd på egen PC
  • Kyndig vejledning af AdWords ekspert
  • Trygt og effektiv vedledning
  • Bliv din egen ekspert
UdbyderIvækst.dk
TitelAdWords 1 Opstart
PrisGratis
Varighed3 timer
UdbyderIvækst.dk
TitelAdWords 2 Kampagnestyring og Basal Optimering
PrisGratis
Varighed3 timer

ADWORDS 2 KAMPAGNESTYRING OG BASAL OPTIMERING

Ivækst.dk

  • Trin-for-trin guide
  • Kampagnestyring
  • Kampagneindstillinger
  • Kampagnestruktur
  • Optimering af søgeord og kvalitet
  • Optimering af budget og klikpriser
  • For dem der allerede har kørt eller kører AdWords kampagner

ADWORDS 3 DISPLAYNETVÆRK, MOBILANNONCERING OG AVANCEREDE INDSTILLINGER

Ivækst.dk

  • Trin-for-trin guide
  • Arbejd på egen PC
  • Træning af AdWords-eksperter og Google Certified Partnere
  • Displaynetværk og kampagner
  • Mobilkampagner
  • AdWords & Analytics
  • Konvertering
  • For dem med god erfaring i kampagnestyring
UdbyderIvækst.dk
TitelAdWords 3 Displaynetværk, Mobilannoncering og Avancerede indstillinger
PrisGratis
Varighed3 timer
UdbyderIBA erhvervsakademi Kolding
TitelGoogle AdWords for webshops
PrisIkke oplyst
Varighed2 dage

GOOGLE ADWORDS FOR B2B

IBA erhvervsakademi Kolding

  • Planlægning af effektive kampagner
  • Udformning af virkningsfulde annoncetekster
  • Valg af de rigtige søgeord
  • Effektmåling
  • Vedligeholdelse af projekter

GOOGLE ADWORDS FOR WEBSHOPS

IBA erhvervsakademi Kolding

  • Planlægge effektive kampagner
  • Udforme virkningsfulde annoncetekster
  • Annoncetekster med de rigtige søgeord
  • Effektmåling af annoncering
  • Vedligeholde projekter
UdbyderIBA ERHVERVSAKADEMI KOLDING
TitelGoogle AdWords for webshops
PrisIkke oplyst
Varighed3 dage
UdbyderWEBJUICE
TitelAdWords kursus
Pris1.750 – 2.950 DKK ex moms
VarighedVarierer

ADWORDS KURSUS

Ambition (tidligere Webjuice)

  • Mange input men uden at drunkne i information
  • Alle AdWords kurser afholdes med relativt få deltagere for at give god tid til spørgsmål og svar
  • Optimering af dit tidsforbrug
  • Hav af tips og tricks
  • Mulighed for skræddersyede AdWords kurser

AVANCERET GOOGLE ADWORDS KURSUS

Clickstarter

  • Optimal opsætning i Google AdWords
  • Struktur med nem optimering
  • Opsætning af rapportering
  • Google Shopping
  • Remarketing
  • Video annoncering
  • Google promotions
UdbyderCLICKSTARTER.DK
TitelAvanceret kursus i Google AdWords
Pris2.995 DKK ex moms
Varighed7 timer
UdbyderKENDSKAB
Titel1:1 undervisning i Google AdWords
Pris6.000 DKK ex moms
Varighed1 dag

1:1 UNDERVISNING I GOOGLE ADWORDS

Kendskab

  • Intenst AdWords kursus med kun din virksomhed
  • Fuld forplejning hele dag
  • Garanti for løftet AdWords niveau
  • Telefonisk opfølgning ca. 1 uge efter afsluttet kursus
  • Optimal opsætning i Google AdWords
  • For nybegyndere, øvede og erfarne

GOOGLE ADWORDS KURSUS

Skillhouse

  • Hand-On oplæring
  • Fuld forplejning hele kursusdagen
  • Skriv annoncetekster som virker
  • Forståelse for begreberne
  • Lær om fordelene ved AdWords
  • Stuktur og de forskellige betalingsformer
UdbyderSKILLHOUSE
TitelGoogle AdWords kursus
Pris3.995 DKK ex moms
Varighed1 dag
UdbyderBIGUM & CO
TitelAdWords for begyndere
Pris1.995 DKK ex moms
Varighed1 dag

ADWORDS FOR BEGYNDERE

Bigum & co

  • Billigere annoncer end konkurrenterne med bedre annoncer
  • Professionel opsætning
  • Forstå din forretning og kundernes tankesæt
  • Opret din første annonce
  • Undgå klassiske begynderfejl

ADWORDS GRUNDKURSUS

Kursusfabrikken

  • Læg en god AdWords strategi og sæt AdWords rigtigt op
  • Søgeordsanalyser
  • Skriv gode annoncetekster
  • Udarbejdelse af forskellige kampagnetyper
  • En times gratis efter kurset
UdbyderKURSUSFABRIKKEN
TitelAdWords grundkursus
Pris3.995 DKK ex moms
Varighed6,5 timer
UdbyderIIH NORDIC
TitelKursus i Google AdWords
Pris4.800 DKK ex moms
Varighed7 timer
5/55 ratings

KURSUS I GOOGLE ADWORDS

IIH Nordic

  • Øg salget og antallet af konverteringer
  • Spar meget tid i arbejdet med AdWords
  • Tjekliste til reducering af omkostninger uden fald i konverteringer
  • Erfarne undervisere
  • Cases fra konsulentforretningen

Pin It on Pinterest

Share This